torsdag 15 augusti 2013

Huvudbry

Att flytta innebär att hitta nya lösningar på vardagen.
Nu har huvudbryet handlat om vilken typ av tvättunna, tvättsäck som ska återfinnas i ett av badrummen.
Den får inte var för stor, men helst ska all tvätt få plats i den ( bästa vore ju om den tvättade tvätten också).
Den får inte vara ful, och här stöter vi på patrull. Har inte hittat någon tunna som lever upp till mina krav, ännu.
Jag surfar vidare och tänker att tvätten ska inte kastas i något som kommer från IKEA.
IKEA, ja just det, nya katalogen har kommit ut på nätet. Låg på balkongen imorse och läste den med stort intresse, det trodde jag inte att jag skulle göra. Hittade en del som jag tror att jag måste åka och se i verkligheten.
Nåväl, sökandet efter den perfekta, ultimata tvättuppsamlaren fortsätter, för den här kan vi ju inte ha länge till!





Inga kommentarer: