måndag 2 februari 2009

Fototriss - så här det ser ut där jag är idag

Veckans fototriss är att fotografera sin omgivning, så ser det ut där du är just idag, alltså dagsfärska bilder. Idag var jag till frissan, hon öppnade salongen en timma tidigare för min skull, det blev panik i håret igår. Så vi hann klippa mig och äta lite frukost tillsammans innan första riktiga kunden kom. Vilken tur att du finns N, tack! Passade på att ta en promenad efter klippningen i omgivningarna och hade kameran med mig. Så här är min triss på hur det såg ut där jag var tidigare under dagen.

Gammal grusväg


Vatten och is

Väl hemma blev det kaffe i solen på baksidan, härligt!


Här kan du se hur det ser ut hos andra fototrissare just den här veckan!

6 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Triss och friss(a) på samma dag. :-)
Det var fina bilder du tagit och de gör sig bra i de svart-vita tonerna.

åsa sa...

Vackra bilder. Jag gillar din andra bild, vatten och is extra mycket!
Ha en bra vecka!

Marie sa...

Fin triss hos dig:-). Sista bilden...........där kan jag tänka mig att krypa upp med en latte och sedan svepa filten omkring mig. Super!

Anonym sa...

Det ser skönt ut hos dig!

Synnøve. sa...

Hej.
Vilka fina bilder.
Gillar den första allra bäst.
Kram Synne.

Anonym sa...

Mittenbilden var ljuvlig!