lördag 31 januari 2009

Fortfarande sjuk

Fortfarande sjuk, inte så mycket feber strax under 38 grader. Börjar få ont i halsen. Så det är fortfarande lite synd om mig. Har precis skickat iväg familjen till pulkabacken, vilket enligt M, (som var tvungen att följa med,) var väldigt pinsamt. Själv ska jag lägga mig i soffan och kolla på sex in the city för hundrade gången, mysigt!

Igår när Fam H skulle ha varit här på middag, hade jag tänkt göra laxcanneloni från smaskens-bloggen , fick veta igår att pappan i fam H inte gillar lax, så det var väl tur i oturen att jag blev sjuk. Hur kan man inte gilla lax? Får tänka ut en annan maträtt när de kommer, om vi lyckas få till någon kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja visst är det konstigt att man inte gillar lax... fast det gör jag om den är grillad eller stekt... men alla andrar gillar ju lax så inte behöver du ändra menyn för min skull ;-) Huvudsaken är att jag får komma o hälsa på. Krya på dig