söndag 21 december 2008

Hur ska man hinna?

Jag förstår inte hur jag ska hinna med alla julförberedelser, *suck*. Hur gör man för att få en mysig jul med julstämning? Hallåååå alla homestylare kom hem till mig omedelbart bums!

Idag har vi städat här hemma, hittade flera nya ställen som det samlas smuts på/i. Skulle behöva en städerska också!!! Det är ju så tråkigt att städa, det enda roliga är att det blir så fint när man är klar. Tror att jag kommer att drabbas av akut magsår innan julafton är här. Måste verkligen försöka komma ihåg den här känslan till nästa år, så att jag kommer ihåg att jag ska åka långt bort, till ett ställe där man inte firar jul, eller ett ställe där det finns homestylare, städerskor och kockar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Några små förslag till en mysig jul:
* julmusik här är en bra sida http://www.julradio.se/
* släng in en plåt med pepparkaksdeg i ugnen eller ännu bättre låt barnen fixa det.
* Tänd alla ljus du har
* låt glögggrytan småputtra hela tiden och fyll på din mugg med jämna mellanrum

Ha en mysig jul!!!