måndag 17 november 2008

Min måndag

Idag har jag orkat ta en dusch och gå ut en sväng. Gick en liten promenad med Ludde, kaninen i hushållet. Han hade rätt dålig kondis faktiskt, märks att jag inte har haft tid att ta våra promenader på sista tiden. Fast det är ju egentligen inte min uppgift...



Passade på att fota lite mer när jag ändå hade kameran med mig ut. Det var ju så underbart väder ute. Gäller att passa på att hälsa på solen när den visar sig. Det har ju varit rätt mörkt och trist de senaste dagarna!



Förutom min korta promenad idag så har jag försökt att läsa in mig på barns fysiska, kognitiva och socio-emotionella utveckling, i åldrarna 1-5 år. Mycket intressant att läsa egentligen något alla föräldrar borde läsa för att lättare förstå varför barn gör som de gör och inte som vi säger!

Inga kommentarer: