söndag 2 november 2008

IKEA

Pluggade fram till klockan halvtre, sen fick det vara nog för idag. Måste ha lite tid för familjen och annat också! Vi åkte till IKEA och handlade det sista till M:s rum som vi gjorde i ordning i slutet av augusti, så det var väl på tiden att köpa de sista detaljerna. Det blev ett svart överkast, svarta och vita kuddar att ha på överkastet, vit spegel och en hylla att ha under spegeln, där en dela av sminket ska stå. Det är mycket sånt nu, smink alltså. Sen köpte jag lite ljusstakar till oss också. Sen när vi kom hem och jag skulle sätta ljus i ljusstakarna så är ljusen slut! Både de vanliga ljusen och värmeljusen, hade inte en tanke på det när vi var på IKEA, så nu finns det en anledning att åka dit igen!
Så här ser ljusstakarna ut som jag köpte, dom var nedsatta så jag passade på och köpte fem stycken, det fanns inte så många fler kvar, antar att det är fler än jag som har handlat såna.

Inga kommentarer: