måndag 25 augusti 2008

Veckans fototriss

När jag såg vad veckans fototriss tänkte jag inte delta, det ska vara tre bilder som representerar en låt. Hur svårt är inte det??? Men jag ändrade mig så här kommer mitt bidrag. Kan du komma på vad det är för låt? En svensk låt.... den första bilden representerar en del av låttiteln.








Fler bidrag på veckans fototriss hittar du här


Har du kommit på låten? Annars kan du lyssna på den på http://www.youtube.com/watch?v=JlK1H2_aBh8
Inte en av min favoritlåtar, men hade svårt att komma på vad jag skulle fotografera till Jason Mraz låt I´m yours.

5 kommentarer:

Carolina sa...

Den var lätt! Du hade inte ens behövt länka till låten.

Anonym sa...

Nej, jag tyckte inte den var självklar alls.. de där bilderna kan man tolka till många låtar:-)
men då jag kiksade innanför dörren så såg jag Öppna din dörr och just den tvekade jag på att sätta in foton till:-)
Ha de fint..

Anonym sa...

Ja den där var lätt :-)

Fritt ur hjärtat sa...

Kul när man kommer på det! Då känner jag mig slug:-) Fina bilder.

Susanne Lindén sa...

Gissade rätt direkt! Fina bilder och tolkning till en underbar låt.
Ha det bra!