onsdag 6 november 2013

Grannar

På landet där vi tidigare bodde, var det för det mesta tyst. Eventuellt kunde grannens son ha fest någon gång per år. Det överlever man ju. Annars var det alltid tyst, inget ljud från bilar, inga grannar som störde, inga skällande hundar som störde. Bara ett lugn och det lugnet kan jag sakna.

Framförallt när jag ska gå och lägga mig, för den ena grannen, vägg i vägg med sovrummet, lyssnar på ljudbok på absolut högsta volym, enligt min diagnoskod så är grannen DÖV!

Jag är inte intresserad av ljudbok kl 23 på kvällen och om jag så skulle bli det, så vill jag välja bok själv!

En liten irriterande sak med att bo i lägenhet, vissa grannar eller mer deras vanor kommer lite för nära!



1 kommentar:

Unknown sa...

Thanks for sharing your viewpoint through your sweet blog spot.It's very cool and unique to read out.

10 best security solar light of 2017

Eco-Friendly Solar  Security Light

SafeWise suggests introducing movement initiated lights