måndag 9 september 2013

Uppdatering


  • Ingen tvättkorg inhandlad ännu
  • Vardagsrumsmatta är under förhandling
  • tapeten är inte uppe än
  • saknar ett fårskinn
  • gardiner sägs vara trevligt i fönster...
  • har dock köpt två små blommor
  • skrivbord inhandlat, blev mycket bra!
  • Byrå till äldsta tonåringens rum på plats, betyder att de flyttkartongerna i det rummet snart är ett minne blott.
  • några nya kuddar inhandlade, måste betyda att jag börjar återfå någon form av intresse för lite inredning och pysslande här hemma. 
  • fortfarande en del saker som inte riktigt har hittat "hem", t.ex symaskinen. Vart ska den stå? jag använder den inte alltför ofta, men vill inte ha den nere i förrådet. 
  • Kan vara så att jag som varit den som inte trivts så bra, börjar luta mer åt 90 -10. Det är ju bra. Saknar dock trädgården mycket mer än vad jag kunde tänka mig. Stör mig fortfarande på grannar som låter när jag ska sova. 

Inga kommentarer: