söndag 31 oktober 2010

Fototriss- så ser det ut där jag är idag

Veckans fototriss är ett av mina favortiteman. Att visa hur det ser ut där man befinner sig just nu.
I västmanland idag, så har det varit 10 grader varmt och växlande molnighet.
Jag har fotat mitt rabarberblad som nu är täckt av andra blad, eftersom ingen har börjat kratta i trädgården ännu.



 Här är vägen som leder till svampskogen. Lyckades lura med mig maken på en tur där vi plockade massor med trattkantareller men även.....
några gula kantareller gömde sig i mossan.

Fler bilder på hur det ser ut i resten av landet eller för den delen världen kanske, hittar du  HÄR

6 kommentarer:

Susanne sa...

Här hemma åker gräsklipparen fram och strimlar löven istället för ingen orkar kratta!! Fina bilder hälsar en annan västmanlänning=)

@Receptomaten sa...

Grattis till det sena svampfyndet får jag nog lov att säga! Fin triss!

mimmione sa...

svampbilden var verkligen fin

Bilder och Babbel sa...

Jag har bott i Västmanland en gång i tiden. Fina höstbilder du tagit!

Jah Hollis sa...

Det var en bra triss, fina ögonblicksbilder av läget där du befann dig.

lrk.spoling sa...

Vilka fina bilder du tagit! Nice!