torsdag 4 mars 2010

Reklamkupp i TV?

Läser i Aftonbladet att Anna Bergendahl kan diskas om hon har sina skor på sig i finalen i melodifestivalen. Tydligen har hon fått ett flertal skor från Converse, detta räknas då som reklam i TV.

Hmm, men om hon hade köpt skorna själv, hade hon fått haft de? Hur är det med kläderna som alla artisterna har på sig, är inte det också reklam? Tycker mig har sett en del märkeskläder på artisterna.

Undrar hur de tänker på TV, ska hon vara barfota? Måste ju räcka om de som filmar inte filmar loggan på skorna. Finns ju faktiskt ett flertal skomärken som gör sneakers.

Petitesser.............
Det är ju låten som tävlar, inte artisten eller skorna

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller med, snacka om nyhetstorka när man skriver om såna saker. Tack för en mysig fika, vart tog tiden vägen?? nu ska jag sticka blåbär...kram

MMS sa...

Tack själv! Har mailat länken till dig! Lycka till med blåbäret