onsdag 19 augusti 2009

Deppig....:-(

Idag har det varit en riktig bottendag. Mitt humör är så långt ner i botten som det bara kan vara. Precis allt är jobbigt just nu, kan inte hitta något glädjeämne för tillfället. Eventuellt ett vinkalas hos en god vän på fredag kan lätta mitt humör, eller så drar jag med mig tjejerna ner i mitt "svarta hål", nej de får dra upp mig ur hålet istället. Det är ju även jobbigt för mina arbetskollegor och familjen oxå när denna sprudlande, positiva, glada, nöjda, lyckliga människa *ironi* inte längre sprudlar av energi. Vart kan man fylla på lite poitiv energi när det tar slut, någon som vet? Håller tummarna för att morgondagen känns lite bättre!



Ett litet glädjeämne idag, de svenska hushållens lilla inredningsbibel, IKEA-katalogen trillade ner i min brevlåda. Lite mindre i formatet, kan kanske vara bra....lite mer ostrukturerat i innehållet, lite barngrejer här och lite där, lite garderober här och lite där, fast jag har ju inte pluggat in den än, så det kanske inte alls är så. Det kommer kanske ytterligare en recension senare i höst!

1 kommentar:

Annan sa...

Håller en hand och är bara tyst. Ibland är det allt som behövs. *kramar*