måndag 20 juli 2009

Fototriss - smultronställen

Veckans fototriss är smultronställen, jag har tolkat det som underbara ställen där jag tycker om att vara. Det finns viss risk för att en del av bilderna har figurerat tidigare i bloggen.

Södra Frankrike ligger mig varmt om hjärtat, så det är verkligen ett smultronställe.
Även Öland ligger mig varmt om hjärtat. Paradisverkstan är ett favoritställe, där inhandlas det minst en mugg varje sommar

Vårt växthus är guld värt. Jag älskar att sitta i det från tidig vår till sen höst, här smakar kaffet ljuvligt, vinet smakar underbart, avkoppling!
Här hittar du fler smultronställen


1 kommentar:

Jah Hollis sa...

Fina ställen allihop. Men fick jag en gratis resa till något av dom så blev det nog Öland. Inget ont om Frankrike, men Öland var det så länge sedan jag besökte och jag vill dit igen.