söndag 1 mars 2009

Attack!

Har jobbat idag. var med om det mest konstiga på jobbet hittills. Går in på ett rum där ett barn och en förälder finns, när jag öppnar dörren, så är det något som attackerar mitt ben. Jag hann tänka många tankar de där millisekunderna innan det gick upp för mig vad det var, (undrade bl.a vart hunden kommit ifrån). Barnet attackerade mitt ben, slängde armarna runt det och öppnade munnen och skulle till och bita mig i benet, som tur var fattade jag vad som var i görningen och drog bort benet. Jag kom inte loss från greppet, men tänderna satt i byxorna istället för i mitt ben, puh! Till slut bändes armarna bort från mitt ben och jag kom loss. Kan lova att jag tittade in ordentligt nästa innan jag gick in i rummet. Nu tänker ni att jag hade varit elak mot barnet, men se det hade jag inte, om det inte är elakt att bjuda på saft och macka?!

Inga kommentarer: