måndag 10 november 2008

Mitt nya liv började idag...igen

Idag har livet återvänt till mig, jag har börjat på praktik och ska så vara i fyra veckor. Vilket i praktiken innebär att jag inte behöver sitta med näsan i böckerna 10 timmar varje dag, utan får vara ute i verkligheten och försöka "hänga upp" mina nya kunskaper på praktiska övningar (barnen).

Praktiken de två första veckorna är på BVC, tänker inte uttala mig om hur det är på BVC, ännu, måste låta det gå några dagar för att hinna acklimatisera mig lite. De sista två veckorna är på skola.

Under de här tio veckorna som jag nu har gått i skolan har jag inte rört på mig alltför mycket, har faktiskt inte haft tid. Men idag började det nya träningslivet också. Jag har varit på gymmet för första gången på väldigt länge. Det var ungefär lika tråkigt som vanligt, massor med folk, men väldigt skönt efteråt. Undrar hur det kommer att kännas imorgon? Förmodligen massor med ont överallt i muskler som har legat i träda en längre tid.


Mitt träningsmål...

Bilden är från internet

Inga kommentarer: