tisdag 15 juli 2008

Timbanksledig

Yippi, jag fick ledigt idag!! Skulle ha jobbat sista dagen idag innan semestern, men hade sökt ledigt och har fått det. De kunde ringa till mig fram till 9.00 om det var så att jag skulle behövas på jobbet, men de har inte ringt.

Nu väntar fem veckors semester, det ska bli så skönt att få vara ledig. Idag styr vi bilen mot Öland och våra goda vänner L&A. Ska bli trevligt att träffas igen, sen hoppas vi såklart på fint väder och massor med sol, besök på paradisverkstan och massor med mera.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära M! Jag önskar Dig och Din familj en riktigt skön semester. Jag, och säkert fler med mig hoppas att Du skriver lite på Din blogg på semestern, Det har blivit en trevlig vana att läsa Dina tankar om livet i stort och smått.Kör försiktigt! Och "CARPE DIEM"..Bamsekram A